יום ראשון, 4 בנובמבר 2012

סקירה ודירוג של The Inn At Mason בעיר מייסון, ארצות הברית

מייסון, ארצות הברית

מייסון

למציאת הדילים הטוביןם ביותר מבין 77 מלונות במייסון, ארצות הברית עם hotels-seeker.com על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 1 מתוך 4

Kings Island Resort
בKings Island Resort יש בריכה ואינטרנט אל- חוטי חינם, ובנוסף חדר/י ישיבות. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר מייסון.

Kings Island Resort מציע חדרי דיונים ומרכז עסקים. בKings Island Resort פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. השרות לעסקים כולל שירותי מזכירות. בתוך שטח כפר הנופש יש גם כספומט.

החדרים מכילים טלוויזיה, כבלים / לוויין ופינת קפה ותה. בכולם תמצאו מגהץ.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון יעדים תיירותיים כמו Peters Cartridge Company, ובנוסף תשמחו לדעת שכפר הנופש מציע חניה בחינם לנוחות האורחים. Blair House וMontgomery Saltbox Houses נמצאים במרחק של נסיעה קצרה מKings Island Resort. במרחק 20 דקות נסיעה בלבד תמצאו את הShield's Crossing וChateau Laroche. במרחק של 20 דקות נהיגה נמצאים Mohrman-Jack-Evans House, Wilder-Swaim House וSpread Eagle Tavern – James D. Conrey House.

Days Inn Mason
במלון תמצאו בריכה, מגרשי טניס ואינטרנט אל- חוטי חינם, וגם חדר/י ישיבות, מרכז עסקים וניקוי יבש.

Days Inn Mason מציע שירותי כביסה ומכבסה. בDays Inn Mason פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. Days Inn Mason מציע מעברים רחבים ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים.

החדרים ממוזגים ומצויידים במגהץ, טלוויזיה וכספת.

באזור הסובב את המלון יש מבחר של בתי קפה ומסעדות. במרחק 20 דקות נהיגה בלבד תמצאו את הBlair House, פארק השעשועים קינס איילנד וWilder-Swaim House. Gordon E. Pape House וElliott House ממוקמים במרחק של נסיעה קלה מDays Inn Mason. Cincinnati Municipal Lunken Airport (LUK) נמצא במרחק של 30 דקות נסיעה במכונית. הנסיעה אל Montgomery Saltbox Houses, Yost Tavern וTwelve Mile House לוקחת פחות מ-20 דקות.

Great Wolf Lodge Mason
בGreat Wolf Lodge Mason יש אינטרנט אל- חוטי חינם, בריכה, ובנוסף חדר/י ישיבות. המלון מציע ספא יום וחדרים נוחים עם מכונת קפה, מוצרי טיפוח מפנקים וממוזג.

במלון יש חדרי דיונים, מרכז עסקים ובריכת ילדים. בGreat Wolf Lodge Mason פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. אורחי המלון אשר מעוניינים להישאר אקטיביים בזמן חופשתם יכולים לנצל את חדר הכושר המאובזר והמיקצועי. הצוות בדוכן הקבלה נכון לעזור בכל בקשה שתעלה בליבכם בזמן השהות במלון.

כל חדר במלון מכיל פינת קפה ותה, כספת וטלוויזיה. החדרים מצויידים במגהץ, טלפון ומקרר ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. חדרי האמבטיה מצויידים בקפידה כדי להבטיח לכם את כל הנוחות הדרושה ומכילים בין השאר מייבש שיער ומקלחת.

Dayton-Wright Brothers Airport (MGY) ממוקם במרחק קצר של 40 דקות נהיגה. Blair House וWilder-Swaim House ממוקמים במרחק של נסיעה קצרה מGreat Wolf Lodge Mason. Yost Tavern, Chateau Laroche וMontgomery Saltbox Houses נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה.

Super 8 Mason
במוטל תמצאו מועדון כושר, אינטרנט אל- חוטי חינם ובריכה, ובנוסף מרכז עסקים, ניקוי יבש וחדר/י ישיבות. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות ברכב למרכז העיר מייסון.

לנוחיותכם ישנה חניה חינם במוטל. אם חשובה לכם הנגישות של המוטל, תשמחו לשמוע שSuper 8 Mason מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. בנוסף יש בSuper 8 Mason שירותי כביסה ומכונת כביסה. Wilder-Swaim House, Montgomery Saltbox Houses וBlair House נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מהמוטל.

Spread Eagle Tavern – James D. Conrey House וChateau Laroche ממוקמים במרחק של נסיעה קצרה מSuper 8 Mason. במרחק 20 דקות נהיגה תמצאו את הCorwin House וShield's Crossing. המוטל ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל Lindner Family Tennis Center ופחות מעשר דקות נסיעה אל פארק השעשועים קינס איילנד.

Microtel Inn & Suites Cincinnati Mason-Kings Island
בMicrotel Inn & Suites Cincinnati Mason-Kings Island תמצאו מגרשי טניס ואינטרנט אל- חוטי חינם, כמו גם חדר/י ישיבות. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר מייסון.

Microtel Inn & Suites Cincinnati Mason-Kings Island מציע כספת וכביסה בשירות עצמי. בMicrotel Inn & Suites Cincinnati Mason-Kings Island פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. צוות הקבלה הידידותי ישמח לעזור לכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. הMicrotel Inn & Suites Cincinnati Mason-Kings Island יקבל בחמימות את חיות הבית של כלל האורחים.

החדרים כוללים פינת קפה ותה, כספת ומקרר. ובנוסף מכונת קפה, שיחות מקומיות בחינם ומגהץ.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מבחר יעדים תיירותיים כמו Peters Cartridge Company ופארק השעשועים קינס איילנד, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף לכלל האורחים. Montgomery Saltbox Houses וBlair House נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מMicrotel Inn & Suites Cincinnati Mason-Kings Island. Wilder-Swaim House, Yost Tavern וMohrman-Jack-Evans House נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. המרחק של Dayton-Wright Brothers Airport (MGY) מן המלון הוא רק 30 דקות באוטו.

Holiday Inn Express Suites Mason
בין אם אתם מחפשים מלון לשהייה בעת נסיעת עסקים או עבור חופשה נפלאה, Holiday Inn Express Suites Mason הוא המקום המושלם עבורכם. החדרים במלון מסודרים בקפידה, ממוזגים והגישה האל-חוטית היא על חשבון הבית.

בHoliday Inn Express Suites Mason תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. לנוחיות האורחים, הHoliday Inn Express Suites Mason נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. בנוסף יש בHoliday Inn Express Suites Mason מגרשי טניס, חדרי דיונים וניקוי יבש. בHoliday Inn Express Suites Mason פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם.

אם אתם יוצאים לטיול עם כל המשפחה, ודאי תשמחו לדעת שבHoliday Inn Express Suites Mason ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד למשפחות עם ילדים. חדר האמבטיה כולל מקלחת ומייבש שיער. כל חדר מצוייד היטב על מנת לאפשר לכם את הנוחות המירבית ומציע כבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת.

פארק השעשועים קינס איילנד וWilder-Swaim House נמצאים במרחק של נסיעה קצרה מHoliday Inn Express Suites Mason. במרחק 20 דקות נהיגה בלבד תמצאו את הBlair House, Montgomery Saltbox Houses וYost Tavern. Twelve Mile House, Gordon E. Pape House וElliott House נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה.

Americas Best Inn Mason
Americas Best Inn Mason מציע מרכז עסקים, בריכה פנימית וחדרי דיונים. בAmericas Best Inn Mason פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. צוות הקבלה החם והמקצועי זמין לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. אורחים שמטיילים עם מחשב נייד מוזמנים לנצל את האינטרנט האל חוטי
שהמלון מספק על חשבון הבית להנאת כלל אורחיו.

משפחות היוצאות לחופשה מוזמנות לבלות ולהתרווח בחדרים מרווחים במיוחד שיבטיחו לכם נוחות מירבית. כל חדר מצוייד בכספת, טלוויזיה ופינת קפה ותה. חדר האמבטיה מכיל מייבש שיער, מגבות ומקלחת. בכל החדרים יש מיזוג אוויר, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ומקרר.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אטרקציות כמו Spread Eagle Tavern – James D. Conrey House, Mohrman-Jack-Evans House וPeters Cartridge Company, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה בחינם לרווחת האורחים. קניון טריי-קאונטי ופארק השעשועים קינס איילנד ממוקמים במרחק של 20 דקות נהיגה מAmericas Best Inn Mason. במרחק 20 דקות נסיעה בלבד תמצאו את הCorwin House. במרחק של 20 דקות נהיגה נמצאים Williamson Mound Archeological District, Blair House וChateau Laroche.

Hilton Garden Inn Cincinnati/Mason
בHilton Garden Inn Cincinnati/Mason תמצאו מסלול גולף, בריכה פנימית, ובנוסף חדר/י ישיבות.

Hilton Garden Inn Cincinnati/Mason מציע חדרים נוחים במחירים הוגנים, טלוויזיה עם מסך שטוח ואינטרנט אל-חוטי בחינם. בHilton Garden Inn Cincinnati/Mason פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. השרות לעסקים כולל מרכז עסקים וחדרי דיונים. אם תירצו לשמור על שגרת האימונים גם במהלך שהייתכם, וודאי תשמחו לדעת שבמקום פועל חדר כושר.

החדרים מכילים מטבחון המצוייד במקרר, פינת קפה ותה ומכונת קפה. החדרים מצויידים בכבלים / לוויין, כספת ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. חדר האמבטיה כולל מייבש שיער, אמבטיה נפרדת ומקלחת. החדרים הממוזגים כוללים מגהץ, טלפון ומיני בר.

הבר של Hilton Garden Inn Cincinnati/Mason מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

מתוך מגוון המקומות המעניינים אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Wilder-Swaim House, Blair House וMontgomery Saltbox Houses. Yost Tavern וTwelve Mile House ממוקמים במרחק של נסיעה קצרה מHilton Garden Inn Cincinnati/Mason. במרחק 20 דקות נהיגה בלבד תמצאו את הChateau Laroche. במרחק של 20 דקות נהיגה נמצאים Spread Eagle Tavern – James D. Conrey House, Gordon E. Pape House וElliott House.

Baymont Inn & Suites Mason
בBaymont Inn & Suites Mason יש בריכה מחוממת ואינטרנט אל- חוטי חינם, כמו גם חדר/י ישיבות. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר מייסון.

במלון יש מרכז עסקים וחדרי דיונים. אורחי המלון אשר מעוניינים לשמור על כושר בזמן חופשתם יהנו מחדר הכושר המאובזר והמיקצועי. הצוות החם והמקצועי בעמדת הקבלה יקבל אתכם עם בואכם וידאג לכל צרכיכם.

החדרים ממוזגים ומצויידים בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה וטלוויזיה. כמו כן החדרים מכילים מקרר, מכונת קפה ומגהץ. חדרי האמבטיה עוצבו בקפידה על מנת לספק נוחות מושלמת וכוללים בין השאר מייבש שיער ומקלחת.

באזור המקיף את המלון יש מבחר של בתי קפה ומסעדות. Blair House וWilder-Swaim House נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מBaymont Inn & Suites Mason. במרחק 20 דקות נסיעה בלבד תמצאו את הShield's Crossing וCorwin House. הChateau Laroche, Montgomery Saltbox Houses וYost Tavern נמצאים במרחק של 20 דקות במכונית.

Best Western Inn Mason
בין אם הינכם מחפשים מלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או לבילוי של חופשה מפנקת, Best Western Inn Mason הוא המקום הקלאסי עבורכם.

Best Western Inn Mason מציע חדרים זולים, טלוויזיית פלזמה/ LCD וחיבור אל-חוטי ללא תשלום נוסף. לנוחיות האורחים, הBest Western Inn Mason נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. בנוסף יש בBest Western Inn Mason ניקוי יבש, חדר/י ישיבות וחדרי דיונים. Montgomery Saltbox Houses, Wilder-Swaim House וBlair House נמצאים רק 20 דקות נסיעה מהמלון.

במידה ואתם יוצאים לחופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבBest Western Inn Mason ישנם חדרים גדולים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. החדרים מצויידים במקרר, כספת ופינת קפה ותה ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לרווחת אורחיו. החדרים הממוזגים כוללים מגהץ, שיחות מקומיות בחינם וטלפון.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אטרקציות כמו Spread Eagle Tavern – James D. Conrey House ופארק השעשועים קינס איילנד, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף לרווחת האורחים. בBest Western Inn Mason פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. Cincinnati Municipal Lunken Airport (LUK) ממוקם במרחק של 30 דקות נסיעה במכונית. Gordon E. Pape House, Yost Tavern וTwelve Mile House נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

Hyatt Place Cincinnati-Northeast
בHyatt Place Cincinnati-Northeast תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם, בריכה פנימית, ובנוסף חדר/י ישיבות.

Hyatt Place Cincinnati-Northeast מציע מרכז עסקים, מגרשי טניס וקונסיירז'. בHyatt Place Cincinnati-Northeast פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. כחלק משרותי המלון, הינכם מוזמנים להשכיר מחשבים לשימוש אישי לצרכי פנאי או עבודה. הצוות הידידותי בדוכן הקבלה יקבל אתכם עם בואכם ויתן מענה לכל צרכיכם.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Hyatt Place Cincinnati-Northeast מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. בנוסף, תמצאו בחדרים מקרר, פינת קפה ותה ונגן די וי די. חדר האמבטיה מכיל מייבש שיער, מגבות ומקלחת.

מיקום המלון מאפשר לאורחים להגיע למגוון המקומות המעניינים שבאזור ברגל. Blair House, Montgomery Saltbox Houses וWilder-Swaim House נמצאים במרחק 20 דרות נסיעה מהמלון. Yost Tavern וTwelve Mile House ממוקמים במרחק של נסיעה קלה מHyatt Place Cincinnati-Northeast. המרחק של Cincinnati Municipal Lunken Airport (LUK) מן המלון הוא רק 30 דקות באוטו.

Comfort Suites- Kings Island
במלון יש אינטרנט אל- חוטי חינם, בריכה מחוממת ומגרשי טניס, וגם מרכז עסקים, חדר/י ישיבות וחדרי דיונים. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר מייסון.

בין השרותים והמתקנים שיש במלון תמצאו כספת, ניקוי יבש ושירותי כביסה. בComfort Suites- Kings Island פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. אורחים המעוניינים לעשות כושר במהלך שהייתם בהמלון ישמחו לדעת שבמקום פועל חדר כושר. אם חשובה לכם הנגישות של המקום, ודאי תשמחו לדעת שבהמלון יש מעלית גישה נוחה לכסאות גלגלים.

החדרים הממוזגים במלון מציעים טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. בנוסף, הם מכילים מכונת קפה, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ומקרר.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון יעדים תיירותיים כמו Lindner Family Tennis Center ופארק השעשועים קינס איילנד, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה בחינם לכלל האורחים. Montgomery Saltbox Houses, Wilder-Swaim House וBlair House נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. Dayton-Wright Brothers Airport (MGY) ממוקם במרחק קצר של 30 דקות נסיעה ברכב. הShield's Crossing, Yost Tavern וChateau Laroche נמצאים במרחק של 20 דקות במכונית.

La Quinta Inn Cincinnati-Northeast
La Quinta Inn Cincinnati-Northeast מציע בריכה פנימית, חדרי דיונים ומרכז עסקים. השרותים כוללים בין השאר ניקוי יבש ומכבסה. בLa Quinta Inn Cincinnati-Northeast פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. חיות המחמד שלכם מוזמנות להצטרף אליכם בחופשתכם, המלון מוכן וערוך עבורן וצוות המקום ישמח לסייע לכם בכל דבר נוסף שתצטרכו. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת מידע ולסייע בתכנון שהייתכם במייסון ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

כל חדר במלון כולל פינת קפה ותה, טלוויזיה ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. כמו כן החדרים מאובזרים בטלפון, מגהץ ושיחות מקומיות בחינם. בנוסף תוכלו לנצל את האינטרנט אלחוטי ולהישאר מעודכנים בזמן חופשתכם.

אם תעדיפו לא להרחיק עבור ארוחה טובה, תוכלו להנות באווירה הרגועה של מסעדת המלון. ובנוסף יש מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה אשר ממוקמים בשכנות. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר יומית.

Cincinnati Municipal Lunken Airport (LUK) נמצא במרחק קצר של 30 דקות נסיעה ברכב. Wilder-Swaim House, Montgomery Saltbox Houses וBlair House נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון. במרחק 20 דקות נהיגה תמצאו את הElliott House. Yost Tavern, Gordon E. Pape House וTwelve Mile House נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

Econo Lodge Mason
החדרים מצויידים היטב על מנת להבטיח לכם שהייה נוחה ומאובזרים במקרר, פינת קפה ותה וכספת.

אם תעדיפו לא להרחיק עבור ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להתרווח באווירה הרגועה של מסעדת המלון. ואם תירצו לגוון, ישנו מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה אשר ממוקמים באזור.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מבחר אטרקציות כמו Chateau Laroche וSpread Eagle Tavern – James D. Conrey House, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף לרווחת האורחים. פארק השעשועים קינס איילנד וMontgomery Saltbox Houses ממוקמים במרחק של 20 דקות נהיגה מEcono Lodge Mason. Yost Tavern וShield's Crossing נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. Blair House, Wilder-Swaim House וElliott House נמצאים רק 20 דקות נסיעה מהמלון.

Hampton Inn Cincinnati - Kings Island
בין אם הינכם מחפשים מלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או עבור חופשה נפלאה, Hampton Inn Cincinnati - Kings Island הוא המקום הקלאסי עבורכם. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר מייסון.

במידה ואתם מגיעים עם רכב, ודאי תשמחו לדעת שהחניה במלון הינה בחינם. לנוחיות האורחים, הHampton Inn Cincinnati - Kings Island נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. השרות לעסקים כולל חדרי דיונים. ניתן להזמין חדרים ללא עישון.

במידה ואתם יוצאים לחופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבHampton Inn Cincinnati - Kings Island ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. כמו כן החדרים מכילים כבלים / לוויין, פינת קפה ותה וטלוויזיה. כמו כן, יש בחדרים טלפון, מכונת קפה ומגהץ.

Blair House וWilder-Swaim House ממוקמים במרחק של נסיעה קצרה מHampton Inn Cincinnati - Kings Island. במרחק 20 דקות נסיעה בלבד תמצאו את הChateau Laroche, Montgomery Saltbox Houses וYost Tavern. מתוך מבחר האטרקציות אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Shield's Crossing וCorwin House.

Cincinnati Marriott Northeast
במלון יש מגרשי טניס, מרכז עסקים הפועל 24 שעות ובריכה, וגם קונסיירז', חדר/י ישיבות וחדרי דיונים.

במלון יש כספת, שירותי כביסה וניקוי יבש. בCincinnati Marriott Northeast פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. אורחים המעוניינים לעשות כושר במהלך חופשתם בהמלון ישמחו לשמוע שבמקום פועל חדר כושר. בין מתקני המלון תמצאו כספומט, חנות מזכרות/מתנות ומספרה. לנוחיות האורחים, הCincinnati Marriott Northeast נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

החדרים מציעים כספת, טלוויזית HD עם מסך שטוח וכבלים / לוויין. הם מציעים מכונת קפה, נגן די וי די ופינת קפה ותה.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מבחר אתרים תיירותיים כמו פארק השעשועים קינס איילנד וSpread Eagle Tavern – James D. Conrey House, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף לרווחת האורחים. Montgomery Saltbox Houses, Blair House וWilder-Swaim House נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון. Cincinnati Municipal Lunken Airport (LUK) ממוקם רק 30 דקות נהיגה. Gordon E. Pape House, Twelve Mile House וYost Tavern נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

The Inn At Mason
במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אתרים תיירותיים כמו Chateau Laroche ופארק השעשועים קינס איילנד, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה בחינם ללרווחת האורחים. המרכז של מייסון נמצא במרחק 20 דקות נהיגה. במרחק 20 דקות נהיגה תמצאו את Montgomery Saltbox Houses, Yost Tavern וBlair House. לנוחותכם, הרשת האל חוטית זמינה בכל שטחי המלון, כך שתוכלו להתחבר לעולם גם במהלך הטיול שלכם. המרחק מCincinnati Municipal Lunken Airport (LUK) הוא רק 30 דקות באוטו.

Travelodge Hotel Cincinnati Sharonville
במלון תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם ובריכה, ובנוסף כספת ומכבסה. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר שרונוויל.

בTravelodge Hotel Cincinnati Sharonville תהנו מחדרים ללא עישון, נקיים וריחניים המציעים טלוויזיה וכבלים / לוויין. כל חדר מצוייד בכספת, מכונת קפה ומקרר.

מתוך מגוון המקומות המעניינים אשר ליד המלון תמצאו גם את Josiah Kirby House, Spread Eagle Tavern – James D. Conrey House וProfessor William Pabodie House. Edward R. Stearns House נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. Butler County Regional Airport (HAO) נמצא במרחק קצר של 20 דקות נסיעה ברכב. קניון טריי-קאונטי, Becker House וCharles H. Moore House נמצאים במרחק של פחות מעשר דקות ברכב.

Baymont Inn & Suites Cincinnati
במלון יש אינטרנט אל- חוטי חינם ובריכה מחוממת, וגם מרכז עסקים, חדר/י ישיבות וחדרי דיונים.

כל חדר מאובזר בקפידה על מנת לאפשר לכם את הנוחות המירבית ומציע כבלים / לוויין, מכונת קפה וטלוויזיה. כל חדר מציע גם מגהץ, שיחות מקומיות בחינם וטלפון. החדרים נגישים וכוללים את כל העזרים והמרחב לנוחיות האורחים בכסאות גלגלים.

מתוך מבחר המקומות המעניינים אשר ליד המלון תמצאו גם את Blair House, קניון טריי-קאונטי וWilder-Swaim House. Yost Tavern וMontgomery Saltbox Houses נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מBaymont Inn & Suites Cincinnati. במרחק 20 דקות נסיעה תמצאו את הGordon E. Pape House וElliott House. Butler County Regional Airport (HAO) ממוקם במרחק קצר של 30 דקות נסיעה. במרחק 10 דקות נהיגה בלבד תמצאו את Spread Eagle Tavern – James D. Conrey House.

Hawthorn Suites by Wyndham Cincinnati
בין אם אתם מחפשים מלון לשהייה בעת נסיעת עסקים או לבילוי של חופשה מפנקת, Hawthorn Suites by Wyndham Cincinnati הוא המקום המושלם עבורכם. החדרים במלון מסודרים בקפידה, ממוזגים והגישה האל-חוטית היא על חשבון הבית.

בHawthorn Suites by Wyndham Cincinnati תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. בנוסף יש בHawthorn Suites by Wyndham Cincinnati חדר/י ישיבות, חדרי דיונים וניקוי יבש. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לשמוע שHawthorn Suites by Wyndham Cincinnati מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. בנוסף, עומדים לרשות האורחים כביסה בשירות עצמי, שירותי כביסה ושטח פיקניק וברביקיו.

Spread Eagle Tavern – James D. Conrey House וCharles H. Moore House נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מHawthorn Suites by Wyndham Cincinnati. במרחק 20 דקות נהיגה בלבד תמצאו את הProfessor William Pabodie House, Edward R. Stearns House וJosiah Kirby House. קניון טריי-קאונטי, Becker House וRiddle-Friend House ממוקמים במרחק של 10 דקות נהיגה.

Americas Best Value Inn Sharonville Cincinnati
בAmericas Best Value Inn Sharonville Cincinnati יש מסלול גולף ובריכה, כמו גם קבלה הפועלת 24 שעות.

Americas Best Value Inn Sharonville Cincinnati מציע חדרים נהדרים במחירים הוגנים, טלוויזיה ואינטרנט אל-חוטי ללא תשלום. במלון יש חנייה במקום ומרכז עסקים. צוות הקבלה החם והמקצועי ישמח לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. הAmericas Best Value Inn Sharonville Cincinnati ידידותי לחיות הבית של כלל האורחים.

אם תעדיפו לא להתרחק עבור ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להתרווח באווירה הנעימה של מסעדת המלון. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה אשר ממוקמים באזור.

Butler County Regional Airport (HAO) ממוקם רק 20 דקות נסיעה במכונית. Gerald B. and Beverley Tonkens House, Montgomery Saltbox Houses ופלנטריום דרייק נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. במרחק 20 דקות נסיעה תמצאו את הYost Tavern. הנסיעה אל Wilder-Swaim House, Blair House וCharles H. Moore House לוקחת פחות מ-20 דקות.

Monroe Inn
Williamson Mound Archeological District וLindner Family Tennis Center נמצאים במרחק של נסיעה קצרה מMonroe Inn. במרחק 20 דקות נסיעה תמצאו את הJohn B. Tytus House, Christian Ehresman Farm וJohn Augspurger Farm No. 1. Hook Field Municipal Airport (MWO) ממוקם רק 30 דקות נסיעה. הChristian Iutzi Farm, Henry P. Deuscher House וJohn Augspurger Farm No. 2 נמצאים במרחק של 20 דקות במכונית.

Crowne Plaza Hotel Cincinnati Blue Ash
Crowne Plaza Hotel Cincinnati Blue Ash הינו מקום נוח הן לנסיעה לצורך עסקים והן לנופש. החדרים במלון נוחים וממוזגים והגישה לאינטרנט היא על חשבון הבית.

גינת המלון הינה מקום שקט ונעים, ווהיא נהדרת למי שרוצה לנוח ולהירגע. שירותי המלון כוללים מגרשי טניס, חדר/י ישיבות וחדרי דיונים. השירותים כוללים כספת, שירותי כביסה וניקוי יבש. Benham Mound, קניון טריי-קאונטי ומרכז המצפה של סינסינטי נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מההמלון.

אם אתם יוצאים לחופשה משפחתית, לCrowne Plaza Hotel Cincinnati Blue Ash ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד למשפחות עם ילדים. כל חדר בהמלון מאובזר בכספת, טלוויזיה ופינת קפה. בחדר האמבטיה כולל מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח ומקלחת.

Shield's Crossing וChateau Laroche נמצאים במרחק נסיעה קלה מהמלון. הצוות של המלון ישמח לתת מידע ולעזור בארגון שהייתכם בסינסינטי ולספק מידע מקיף על האזור. Yost Tavern וMontgomery Saltbox Houses נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

Doubletree Guest Suites Cincinnati Sharonville
במלון יש בריכה, מרכז עסקים הפועל 24 שעות ומועדון כושר, וגם ניקוי יבש, חדרי דיונים וחדר/י ישיבות. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר שרונוויל.

Doubletree Guest Suites Cincinnati Sharonville מציע כספת, שירותי כביסה ומכבסה. החצר הנעימה של המלון היא מקום נפלא לשבת ולהירגע. בDoubletree Guest Suites Cincinnati Sharonville פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. לרשות האורחים חנות מזכרות/מתנות וכספומט בתוך שטח המלון.

החדרים ממוזגים ומצויידים בטלוויזיה, פינת קפה ותה וכספת. בנוסף, הם מכילים מקרר, מיני בר ומכונת קפה. חדר האמבטיה מכיל מקלחת, מייבש שיער ומגבות. החדרים נגישים וכוללים את כל העזרים והמרחב לנוחיות האורחים בכסאות גלגלים.

התעוררו לבופה מפנק לארוחת הבוקר לפני שאתם מתחילים יום של חוויות בשרונוויל.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון יעדים תיירותיים כמו Montgomery Saltbox Houses, Twelve Mile House וBlair House, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף לרווחת האורחים. Yost Tavern, Wilder-Swaim House וGordon E. Pape House נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. Butler County Regional Airport (HAO) ממוקם במרחק של 30 דקות נסיעה ברכב. Gerald B. and Beverley Tonkens House וElliott House נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

Comfort Inn Northeast Cincinnati
במלון יש בריכה ומועדון כושר, ובנוסף חדר/י ישיבות, ניקוי יבש ומרכז עסקים.

בComfort Inn Northeast Cincinnati תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. לנוחיות האורחים, הComfort Inn Northeast Cincinnati נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. בנוסף יש בComfort Inn Northeast Cincinnati שירותי כביסה וכביסה בשירות עצמי. Montgomery Saltbox Houses, Wilder-Swaim House וBlair House נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון.

במידה ואתם יוצאים לטיול עם כל המשפחה, ודאי תשמחו לדעת שבComfort Inn Northeast Cincinnati ישנם חדרים מרווחים המיועדים במיוחד עבור משפחות עם ילדים. החדרים מציעים טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. לשימושכם, הרשת האל חוטית זמינה בכל שטחי המלון, כך שתוכלו להישאר מעודכנים גם במהלך החופשה שלכם אם רק תירצו בכך. כל חדר במלון מאובזר במוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , פינת קפה ותה ומקרר.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון יעדים תיירותיים כמו פארק השעשועים קינס איילנד, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה בחינם לרווחת האורחים. במרחק 20 דקות נסיעה בלבד תמצאו את הYost Tavern, Twelve Mile House וSpread Eagle Tavern – James D. Conrey House. Elliott House וGordon E. Pape House נמצאים במרחק של נסיעה קצרה מComfort Inn Northeast Cincinnati.



מלונות במייסון, מלונות בארצות הברית, הזמנת מלון במייסון, בתי מלון במייסון, דילים למלונות במייסון, השוואת מחירים למלונות במייסון, השוואת מלונות במייסון, הנחות למלונות במייסון, מלונות זולים במייסון, השוואת בתי מלון במייסון, נופש במייסון, נופש בארצות הברית,

מייסון: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Mason_1.htm?label=avihyhury
ארצות הברית: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/United_States.htm?label=avihyhury

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה