יום ראשון, 4 בנובמבר 2012

כל המידע שאתה מחפש, לפני שאתה מזמין במלון Comfort Suites Cincinnati, מייסון, ארצות הברית

מייסון, ארצות הברית, Comfort Suites Cincinnati

Comfort Suites Cincinnati

בין אם הינכם מחפשים מלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או עבור חופשה נפלאה, Comfort Suites Cincinnati הוא המקום האידיאלי עבורכם. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר בלו אש.

המלון מציע חדרים זולים, טלוויזיה וחיבור אל-חוטי ללא תשלום נוסף. לנוחיות האורחים, הComfort Suites Cincinnati נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. בנוסף יש בComfort Suites Cincinnati חדר/י ישיבות, סאונה וחדרי דיונים. קניון טריי-קאונטי, פארק השעשועים קינס איילנד וBlair House נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

בComfort Suites Cincinnati תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. החדרים מאובזרים היטב על מנת לספק לכם שהייה נוחה ומציעים כספת, כבלים / לוויין ופינת קפה ותה. כל חדר מאובזר בקפידה על מנת לאפשר לכם את הנוחות המירבית ומכיל מקרר, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ומיני בר.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אתרים תיירותיים כמו Wilder-Swaim House, Twelve Mile House וMontgomery Saltbox Houses, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף לרווחת האורחים. Butler County Regional Airport (HAO) ממוקם במרחק של 30 דקות נהיגה. Spread Eagle Tavern – James D. Conrey House ממוקם במרחק של 10 דקות נסיעה.

כללי

נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, סאונה, גינה, מתקני כושר, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, ניקוי יבש, מרכז כנסים, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מחשב, שולחן כתיבה, שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 60 ביקורות אורחים
מצאנו 10 ביקורות שאמרו שהחדרים היו די גדולים
מתוך 18 ביקורות על הצוות, 17 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
11 אורחים ציינו בביקורתם את האוכל, 6 אמרו שהם אהבו אותו, אך 5 לא אהבו
14 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 12 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 9 ביקורות שאמרו שהמיטות היו נוחות
מתוך 5 ביקורות על האינטרנט, 4 אמרו שהוא היה חינם

120 SENATE DRIVE, מונרו, אוהיו ארצות הברית


   

hotels-seeker.com Comfort Suites Cincinnati למציאת דילים מבין מאות אתרים בחיפוש אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר בComfort Suites Cincinnati באתר hotels-seeker.com.

Comfort Suites Cincinnati
מייסון
ארצות הברית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה