יום שני, 5 בנובמבר 2012

מנוע השוואות מצא ,הנחה עד 75% במלון TownePlace Suites Cincinnati Northeast מייסון, ארצות הברית

מייסון, ארצות הברית, TownePlace Suites Cincinnati Northeast

TownePlace Suites Cincinnati Northeast

בין אם הינכם מחפשים מלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או עבור חופשה מהנה, TownePlace Suites Cincinnati Northeast הוא המקום המושלם עבורכם.

במידה ואתם מגיעים עם רכב, ודאי תשמחו לדעת שהחניה במלון הינה בחינם. בTownePlace Suites Cincinnati Northeast פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. בנוסף יש בTownePlace Suites Cincinnati Northeast חדרי דיונים, חדר/י ישיבות ומגרשי טניס. Blair House, פארק השעשועים קינס איילנד וWilder-Swaim House נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון.

במידה ואתם יוצאים לחופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבTownePlace Suites Cincinnati Northeast ישנם חדרים מרווחים המיועדים במיוחד למשפחות עם ילדים. כל חדר כולל בין השאר פינת קפה ותה, טלוויזיה וכספת. כמו כן, יש בחדרים פינת עבודה גדולה, מגהץ וטלפון. ובנוסף תמצאו בכל חדר מטבחון עם מכונת קפה, מיקרוגל ומקרר וכל מה שצריך על מנת להנות מארוחות ביתיות גם בזמן חופשתכם.

Yost Tavern וMontgomery Saltbox Houses ממוקמים במרחק של נסיעה קלה מTownePlace Suites Cincinnati Northeast. במרחק 20 דקות נסיעה בלבד תמצאו את הGordon E. Pape House, Twelve Mile House וSpread Eagle Tavern – James D. Conrey House. המרחק של Cincinnati Municipal Lunken Airport (LUK) מן המלון הינו 30 דקות ברכב.

כללי

פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מקלחת, מיטת תינוק, אזור/שולחנות פיקניק, מכונת קרח, מכונות אוטומטיות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, מגרשי טניס, מתקני כושר, ספר/מכון יופי, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, ניקוי יבש, משק בית, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, שולחן כתיבה, שרותי פקס, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 45 ביקורות אורחים
16 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 15 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 20 ביקורות על נקיון החדרים, 19 אמרו שהם היו מצוחצחים
26 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 24 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
20 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 20 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 10 ביקורות שאמרו שהמיטות היו נוחות
מתוך 4 על אפשרויות הקניות בקרבת המקום, 4 אמרו שהן היו מאוד טובות

9369 Waterstone Blvd, סינסינטי, אוהיו ארצות הברית


   

hotels-seeker.com TownePlace Suites Cincinnati Northeast למציאת דילים מבין מאות אתרים בחיפוש אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר בTownePlace Suites Cincinnati Northeast באתר hotels-seeker.com.

TownePlace Suites Cincinnati Northeast
מייסון
ארצות הברית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה