יום שני, 5 בנובמבר 2012

הדילים הטובים ביותר למלון Courtyard by Marriott Cincinnati North at Union Centre מייסון, ארצות הברית

מייסון, ארצות הברית

מייסון

למציאת הדילים הטוביןם ביותר מבין 77 מלונות במייסון, ארצות הברית עם hotels-seeker.com על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 3 מתוך 4

Hyatt Place Cincinnati Blue Ash
במלון יש הזמנת סיורים ואטרקציות, מגרשי טניס ובריכה, ובנוסף קונסיירז', מרכז עסקים וחדר/י ישיבות.

במלון יש שירותי כביסה, ניקוי יבש וחדרי דיונים. בHyatt Place Cincinnati Blue Ash פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. אורחים המעוניינים להתאמן במהלך חופשתם בהמלון ישמחו לשמוע שבמקום פועל חדר כושר. מבין מבחר השירותים המיועדים למשפחות תמצאו מגרש משחקים. המלון גם מספק לאורחיו אינטרנט Wi-Fi.

כל חדר במלון מכיל פינת קפה ותה, טלוויזיית פלזמה/ LCD וכבלים / לוויין. בין השאר, תמצאו בחדרים מגהץ, טלפון ומקרר.

באספרסו בר של המלון תוכלו לשבת בנחת עם קפה או תה ואף להנות מארוחה קלה. ארוחת הבוקר מפנקת מוצעת לאורחים במלון מידי בוקר.

מתוך מבחר אתרי התיירות אשר בקרבת המלון תמצאו גם את קניון טריי-קאונטי, פארק השעשועים קינס איילנד וBlair House. במרחק 20 דקות נסיעה תמצאו את הGordon E. Pape House וYost Tavern. Butler County Regional Airport (HAO) ממוקם רק 30 דקות נסיעה במכונית. Montgomery Saltbox Houses, Twelve Mile House וWilder-Swaim House הם במרחק נהיגה קצרה מהמלון.

SpringHill Suites Cincinnati Northeast
SpringHill Suites Cincinnati Northeast הינו מקום מושלם הן לנסיעה לצורך עבודה והן לנופש. החדרים במלון מסודרים בקפידה, ממוזגים והגישה לאינטרנט האלחוטי היא בחינם.

אם אתם יוצאים לטיול עם כל המשפחה, לSpringHill Suites Cincinnati Northeast ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. החדרים כוללים טלוויזיה, פינת קפה ומקרר. באפשרותכם להזמין חדרים ללא עישון. כל חדר בהמלון מכיל מכונת קפה, מגהץ וטלפון.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אטרקציות תיירותיות כמו Chateau Laroche, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה בחינם ללנוחות האורחים. במרחק 20 דקות נהיגה תמצאו את Montgomery Saltbox Houses, Blair House וYost Tavern. הצוות הידידותי בדוכן הקבלה יעמוד לרשותכם וישמח לענות לכל שאלה ודרישה שיעלו בזמן חופשתכם. מתוך מגוון האטרקציות אשר ליד ההמלון תמצאו גם את ה-Peters Cartridge Company, Lindner Family Tennis Center וShield's Crossing.

Knights Inn Lebanon
Knights Inn Lebanon ממוקם לנוחותכם במרכז העיר ומציע בריכה, מסלול גולף וג'קוזי. בKnights Inn Lebanon תיהנו מתמורה טובה לכסף שלכם עם מחירים נמוכים ללילה ואינטרנט אל-חוטי על חשבון הבית.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Knights Inn Lebanon מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כבלים / לוויין וחדר אמבטיה פרטי. ובנוסף מקרר, מגהץ וטלפון. בחדרים תמצאו המטבחון הכולל מיקרוגל.

מתוך מגוון האטרקציות המפורסמות אשר ליד המלון תמצאו גם את Peters Cartridge Company, Fort Ancient ופארק השעשועים קינס איילנד. Spread Eagle Tavern – James D. Conrey House וLindner Family Tennis Center נמצאים במרחק של נסיעה קצרה מKnights Inn Lebanon. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל Mohrman-Jack-Evans House וב-10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל Jeremiah Morrow Bridge וCorwin House.

Extended Stay America Hotel Sharonville
Extended Stay America Hotel Sharonville מציע כספת ומכבסה. ואם חשוב לכם להמשיך ולהתעדכן במהלך חופשתכם, ודאי תשמחו לשמוע שהגישה האלחוטית זמינה לכלל האורחים. חיות המחמד שלכם מוזמנות להצטרף אליכם בחופשתכם, המלון מוכן ומזומן עבורן וצוות המקום ישמח לסייע לכם בכל דבר נוסף שתצטרכו. הצוות הידידותי בדוכן הקבלה יקבל אתכם עם בואכם ויתן מענה לכל צרכיכם.

החדרים מכילים מטבח המצוייד במיקרוגל ומקרר. בין השאר, תמצאו בחדרים מגהץ וטלפון.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מבחר אטרקציות כמו Becker House, Twelve Mile House וJosiah Kirby House, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה בחינם לנוחות האורחים. Charles H. Moore House נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. Butler County Regional Airport (HAO) נמצא במרחק קצר של 20 דקות נסיעה במכונית. Professor William Pabodie House, Edward R. Stearns House וRiddle-Friend House נמצאים במרחק של פחות מעשר דקות ברכב.

Homewood Suites by Hilton Cincinnati
בין אם הינכם מחפשים מלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או עבור חופשה נפלאה, Homewood Suites by Hilton Cincinnati הוא המקום האידיאלי עבורכם. במלון יש אינטרנט אל- חוטי חינם ומגרשי טניס, ובנוסף חדרי דיונים, חדר/י ישיבות וניקוי יבש. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר שרונוויל.

בHomewood Suites by Hilton Cincinnati תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. בין מתקני המלון תמצאו בנק, מכולת וחנות מזכרות/מתנות. כמו כן, יש בHomewood Suites by Hilton Cincinnati מכונת כביסה וכספת.

Wilder-Swaim House ופלנטריום דרייק ממוקמים במרחק של נסיעה קלה מהמלון. Butler County Regional Airport (HAO) ממוקם במרחק קצר של 20 דקות נסיעה במכונית. במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אטרקציות כמו Spread Eagle Tavern – James D. Conrey House, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף לכלל האורחים.

Extended StayAmerica Cincinnati - Blue Ash - North
החדרים מציעים טלפון, מקרר ומגהץ. כל חדר כולל גם שיחות מקומיות בחינם ומיטה בגודל Queen size. בנוסף, האינטרנט האל חוטי הוא על חשבון הבית.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מבחר יעדים תיירותיים כמו Montgomery Saltbox Houses, Wilder-Swaim House וBlair House, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף לרווחת האורחים. Gordon E. Pape House וקניון טריי-קאונטי נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מExtended StayAmerica Cincinnati - Blue Ash - North. במרחק 20 דקות נסיעה תמצאו את הElliott House. המרחק מCincinnati Municipal Lunken Airport (LUK) הינו 30 דקות באוטו.

Hampton Inn & Suites Cincinnati Union Centre
בין אם אתם מעוניינים במלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או עבור חופשה מפנקת, Hampton Inn & Suites Cincinnati Union Centre הוא המקום הקלאסי עבורכם. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות ברכב למרכז העיר ווסט צ'סטר.

בHampton Inn & Suites Cincinnati Union Centre תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. לנוחיות האורחים, הHampton Inn & Suites Cincinnati Union Centre נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. בHampton Inn & Suites Cincinnati Union Centre פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. Blair House, Montgomery Saltbox Houses וWilder-Swaim House נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

Yost Tavern וGerald B. and Beverley Tonkens House ממוקמים במרחק של נסיעה קצרה מHampton Inn & Suites Cincinnati Union Centre. Butler County Regional Airport (HAO) נמצא רק 20 דקות נסיעה במכונית. Twelve Mile House, Spread Eagle Tavern – James D. Conrey House וקניון טריי-קאונטי נמצאים במרחק של פחות מעשר דקות ברכב.

TownePlace Suites Cincinnati Blue Ash
בTownePlace Suites Cincinnati Blue Ash תמצאו מועדון כושר ובריכה, כמו גם מרכז עסקים. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות נהיגה למרכז העיר בלו אש.

TownePlace Suites Cincinnati Blue Ash מציע שירותי כביסה, כספת וניקוי יבש. בTownePlace Suites Cincinnati Blue Ash פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. צוות הקבלה הידידותי ישמח לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. הTownePlace Suites Cincinnati Blue Ash מאיר פנים לחיות הבית של כלל האורחים.

בTownePlace Suites Cincinnati Blue Ash תהנו מחדרים ללא עישון, נקיים וריחניים המציעים מטבח מאובזר וטלוויזיה. כמו כן החדרים מאובזרים במוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , פינת קפה ותה וכספת. בנוסף תוכלו לנצל את הגישה אלחוטית ולהיות מעודכנים במהלך חופשתכם.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מבחר אתרים תיירותיים כמו Wilder-Swaim House, Montgomery Saltbox Houses וBlair House, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף לנוחות האורחים. קניון טריי-קאונטי וGerald B. and Beverley Tonkens House ממוקמים במרחק של 20 דקות נהיגה מTownePlace Suites Cincinnati Blue Ash. ונהיגה של 10 דקות מהמלון תביא אתכם אל Spread Eagle Tavern – James D. Conrey House.

EXTENDED STAY AMERICA CINCINNATI SPRINGDALE SOUTH
במלון תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם ובריכה, וגם מכבסה וכספת. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר ספרינגדייל.

החדרים מצויידים היטב על מנת להבטיח נוחות מקסימלית ומכילים כספת, טלוויזיה ומקרר. כמו כן החדרים מאובזרים בטלפון ומגהץ.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מבחר יעדים תיירותיים כמו Twelve Mile House, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף לכלל האורחים. פלנטריום דרייק וWilder-Swaim House נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מEXTENDED STAY AMERICA CINCINNATI SPRINGDALE SOUTH. במרחק 20 דקות נהיגה תמצאו את הCharles H. Moore House. Butler County Regional Airport (HAO) נמצא רק 20 דקות נסיעה ברכב. במרחק של 20 דקות נהיגה נמצאים Blair House, Yost Tavern וMontgomery Saltbox Houses.

Courtyard by Marriott Cincinnati Blue Ash
בין אם אתם מחפשים מלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או עבור חופשה מפנקת, Courtyard by Marriott Cincinnati Blue Ash הוא המקום הקלאסי עבורכם. החדרים במלון מסודרים בקפידה, ממוזגים והחיבור האל-חוטי הוא על חשבון הבית. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר בלו אש.

בCourtyard by Marriott Cincinnati Blue Ash תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. בCourtyard by Marriott Cincinnati Blue Ash פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. מרכז המצפה של סינסינטי, קניון טריי-קאונטי ופלנטריום דרייק נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אטרקציות כמו Blair House, Montgomery Saltbox Houses וWilder-Swaim House, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה בחינם לנוחות האורחים. Cincinnati Municipal Lunken Airport (LUK) נמצא במרחק קצר של 30 דקות נסיעה במכונית. Spread Eagle Tavern – James D. Conrey House נמצא במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון.

Holiday Inn Express Hotel & Suites Blue Ash
בין אם אתם מעוניינים במלון לשהייה בעת נסיעת עסקים או עבור חופשה מפנקת, Holiday Inn Express Hotel & Suites Blue Ash הוא המקום המושלם עבורכם. במלון תמצאו מגרשי טניס ואינטרנט אל- חוטי חינם, ובנוסף שירותי כביסה, חדרי דיונים וניקוי יבש. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר בלו אש.

בHoliday Inn Express Hotel & Suites Blue Ash תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. במלון תמצאו כביסה בשירות עצמי, כספת ודוכן השכרות רכב. מרכז המצפה של סינסינטי, פלנטריום דרייק וקניון טריי-קאונטי נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

משפחות המגיעות לנופש יכולות להנות ולהתרווח בחדרים מרווחים במיוחד שיבטיחו לכם נוחות מירבית. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לשמוע שHoliday Inn Express Hotel & Suites Blue Ash מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. כל חדר במלון כולל כספת, טלוויזיית פלזמה/ LCD ופינת קפה ותה.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מבחר יעדים תיירותיים כמו Wilder-Swaim House, Montgomery Saltbox Houses וBlair House, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה בחינם לנוחות האורחים. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת מידע ולסייע בתכנון שהייתכם בבלו אש ולהמליץ על מסעדות מקומיות. Yost Tavern, Spread Eagle Tavern – James D. Conrey House וTwelve Mile House הם במרחק נהיגה של 10 דקות מהמלון.

Residence Inn Cincinnati Blue Ash
בין אם הינכם מחפשים מלון לשהייה בעת נסיעת עסקים או לבילוי של חופשה מהנה, Residence Inn Cincinnati Blue Ash הוא המקום האידיאלי עבורכם. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר בלו אש.

בResidence Inn Cincinnati Blue Ash תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. בנוסף יש בResidence Inn Cincinnati Blue Ash חדרי דיונים, חדר/י ישיבות ומגרשי טניס. בין השאר, תמצאו במלון כספת, ניקוי יבש ושירותי כביסה. Blair House, פארק השעשועים קינס איילנד וקניון טריי-קאונטי נמצאים רק 20 דקות נהיגה מהמלון.

במידה ואתם יוצאים לטיול עם כל המשפחה, ודאי תשמחו לדעת שבResidence Inn Cincinnati Blue Ash ישנם חדרים גדולים המיועדים במיוחד למשפחות עם ילדים. החדרים הממוזגים במלון מציעים טלוויזיה, מטבח מאובזר וכבלים / לוויין. חדרי האמבטיה עוצבו בקפידה על מנת לספק נוחות מושלמת ותמצאו בהם בין השאר מקלחת, אמבט ספא ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון יעדים תיירותיים כמו Twelve Mile House, Wilder-Swaim House וMontgomery Saltbox Houses, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף לרווחת האורחים. בResidence Inn Cincinnati Blue Ash פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. Gordon E. Pape House וYost Tavern נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מResidence Inn Cincinnati Blue Ash.

Econo Lodge Sharonville
Econo Lodge Sharonville מציע חדרים נוחים במחירים הוגנים, טלוויזיה ואינטרנט אל-חוטי בחינם. צוות הקבלה הידידותי זמין לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. לנוחיות האורחים, הEcono Lodge Sharonville נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

כל חדר במלון כולל מקרר, מגהץ וכבלים / לוויין. כל חדר מכיל בין השאר שיחות מקומיות בחינם וטלפון.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל קניון טריי-קאונטי ופחות מעשר דקות נסיעה אל Twelve Mile House. פלנטריום דרייק, Wilder-Swaim House וBlair House נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון. במרחק 20 דקות נהיגה בלבד תמצאו את הGordon E. Pape House. Montgomery Saltbox Houses, Yost Tavern וSpread Eagle Tavern – James D. Conrey House נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

Hilton Garden Inn Cincinnati Northeast
בHilton Garden Inn Cincinnati Northeast תמצאו ג'קוזי, בריכה פנימית, וחדר/י ישיבות.

Hilton Garden Inn Cincinnati Northeast מציע מגרשי טניס, מרכז עסקים הפועל 24 שעות וחדרי דיונים. כחלק משרותי המלון, האורחים מוזמנים להשכיר מחשבים לתקופת השהייה במקום. הצוות בעמדת הקבלה הינו מאיר פנים ומקצועי וישמח לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולתת מענה לכל צורכיכם. ובנוסף תמצאו בשטח המלון חנות מזכרות/מתנות ומיני מרקט.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Hilton Garden Inn Cincinnati Northeast מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. כל חדר מציע בין השאר מקרר, מיני בר ופינת קפה ותה. מערכת הבידור בחדרים מבטיחה הנאה לקטנים ולגדולים כאחד עם משחקי הוידאו שניתן להזמין דרך עמדת הקבלה. ישנה גם גישה אלחוטית ללא עלות.

הבר של Hilton Garden Inn Cincinnati Northeast מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. שרות החדרים זמין בשעות קבועות.

מתוך מגוון האטרקציות המפורסמות אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Blair House, Montgomery Saltbox Houses ופארק השעשועים קינס איילנד. Ayres L. Bramble House וWilder-Swaim House ממוקמים במרחק של 20 דקות נהיגה מHilton Garden Inn Cincinnati Northeast. Yost Tavern וShield's Crossing נמצאים במרחק של מספר דקות נסיעה מהמלון. המרחק מCincinnati Municipal Lunken Airport (LUK) הוא רק 30 דקות נהיגה.

Holiday Inn Express Cincinnati West Chester
בין אם אתם מעוניינים במלון לשהייה בעת נסיעת עסקים או עבור חופשה מהנה, Holiday Inn Express Cincinnati West Chester הוא המקום הקלאסי עבורכם. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר ווסט צ'סטר.

בHoliday Inn Express Cincinnati West Chester תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. לנוחיות האורחים, הHoliday Inn Express Cincinnati West Chester נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. בנוסף יש בHoliday Inn Express Cincinnati West Chester ניקוי יבש, שירותי כביסה וחדרי דיונים. Wilder-Swaim House, Blair House ופארק השעשועים קינס איילנד נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון.

משפחות המחפשות מקום לחופשתם הקרובה ישמחו לשמוע שישנם חדרים המתאימים במיוחד עבור משפחות עם ילדים, מספיק מרווחים כדי שתהנו מחופשה נעימה ונוחה. לשרותכם גישה אלחוטית בחינם. החדרים הממוזגים כוללים כספת, טלוויזיה ומקרר.

Montgomery Saltbox Houses וYost Tavern נמצאים במרחק של נסיעה קצרה מהמלון. במרחק 20 דקות נהיגה תמצאו את הTwelve Mile House וSpread Eagle Tavern – James D. Conrey House. במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מבחר אטרקציות תיירותיות כמו קניון טריי-קאונטי וBecker House, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף לרווחת האורחים.

Economy Inn West Chester
כל חדר מאובזר בקפידה על מנת לאפשר לכם את הנוחות המירבית ומציע מגהץ, טלוויזיה וכבלים / לוויין. כל חדר כולל גם שיחות מקומיות בחינם וטלפון.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מבחר אתרים תיירותיים כמו Williamson Mound Archeological District וSpread Eagle Tavern – James D. Conrey House, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה בחינם לנוחות האורחים. Twelve Mile House, קניון טריי-קאונטי ופארק השעשועים קינס איילנד נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. Butler County Regional Airport (HAO) ממוקם במרחק קצר של 30 דקות נהיגה. Hughes Manor, Lindner Family Tennis Center וBecker House נמצאים במרחק של 20 דקות ברכב.

Americas Best Value Inn Sharonville Cincinnati
בAmericas Best Value Inn Sharonville Cincinnati יש מסלול גולף ובריכה, כמו גם קבלה הפועלת 24 שעות.

Americas Best Value Inn Sharonville Cincinnati מציע חדרים נהדרים במחירים הוגנים, טלוויזיה ואינטרנט אל-חוטי ללא תשלום. במלון יש חנייה במקום ומרכז עסקים. צוות הקבלה החם והמקצועי ישמח לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. הAmericas Best Value Inn Sharonville Cincinnati ידידותי לחיות הבית של כלל האורחים.

אם תעדיפו לא להתרחק עבור ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להתרווח באווירה הנעימה של מסעדת המלון. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה אשר ממוקמים באזור.

Butler County Regional Airport (HAO) ממוקם רק 20 דקות נסיעה במכונית. Gerald B. and Beverley Tonkens House, Montgomery Saltbox Houses ופלנטריום דרייק נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. במרחק 20 דקות נסיעה תמצאו את הYost Tavern. הנסיעה אל Wilder-Swaim House, Blair House וCharles H. Moore House לוקחת פחות מ-20 דקות.

Allstate Inn
האורחים יכולים להנות מחיבור לאינטרנט ולהישאר מעודכנים גם במהלך החופשה. הצוות בעמדת הקבלה הינו מאיר פנים ומקצועי וישמח לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולתת מענה לכל צורכיכם.

החדרים מכילים טלוויזיה, מקרר וכבלים / לוויין. כמו כן, תמצאו בחדרים וילונות אטומים לאור, שיחות מקומיות בחינם וטלפון.

מתוך מבחר אתרי התיירות האטרקטיביים אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Fort Ancient, Peters Cartridge Company וJeremiah Morrow Bridge. Dr. Aaron Wright House, Lindner Family Tennis Center וSpread Eagle Tavern – James D. Conrey House נמצאים במרחק נסיעה קצר מהמלון. המרחק של Dayton-Wright Brothers Airport (MGY) מן המלון הינו 30 דקות באוטו.

Value Place Sharonville
החדרים מאובזרים היטב על מנת לספק נוחות מקסימלית ומכילים מקרר, טלוויזיה ומטבח מאובזר.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל Spread Eagle Tavern – James D. Conrey House ופחות מעשר דקות נסיעה אל Twelve Mile House. במרחק 20 דקות נסיעה בלבד תמצאו את הBlair House, Montgomery Saltbox Houses וWilder-Swaim House. Gerald B. and Beverley Tonkens House נמצא במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון. Gordon E. Pape House, Yost Tavern וElliott House נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה.



מלונות במייסון, מלונות בארצות הברית, הזמנת מלון במייסון, בתי מלון במייסון, דילים למלונות במייסון, השוואת מחירים למלונות במייסון, השוואת מלונות במייסון, הנחות למלונות במייסון, מלונות זולים במייסון, השוואת בתי מלון במייסון, נופש במייסון, נופש בארצות הברית,

מייסון: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Mason_3.htm
ארצות הברית: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/United_States.htm?label=avihyhury

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה