יום ראשון, 4 בנובמבר 2012

סקירה ודירוג של Candlewood Suites Cincinnati / Blue Ash בעיר מייסון, ארצות הברית

מייסון, ארצות הברית

מייסון

למציאת הדילים הטוביןם ביותר מבין 77 מלונות במייסון, ארצות הברית עם hotels-seeker.com על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 2 מתוך 4

Red Roof Inn and Suites Cincinnati North-Mason
במלון יש אינטרנט אל- חוטי חינם ובריכה, ובנוסף מרכז עסקים, חדר/י ישיבות ומכונת כביסה.

לנוחיות האורחים ישנה חניה חינם במלון. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת המלצות ולסייע בתכנון שהייתכם בסינסינטי ולהמליץ על מסעדות מקומיות. בין השאר, תמצאו במלון שרות הכנת החדר לשינה. Wilder-Swaim House, Blair House ופארק השעשועים קינס איילנד נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

Yost Tavern וMontgomery Saltbox Houses ממוקמים במרחק של נסיעה קצרה מRed Roof Inn and Suites Cincinnati North-Mason. במרחק 20 דקות נסיעה תמצאו את הSpread Eagle Tavern – James D. Conrey House, Twelve Mile House וGordon E. Pape House. Cincinnati Municipal Lunken Airport (LUK) ממוקם רק 30 דקות נסיעה במכונית. הRed Roof Inn and Suites Cincinnati North-Mason מאיר פנים לחיות הבית של כלל האורחים.

Motel 6 Cincinnati North
החדרים מכילים טלוויזיה, כבלים / לוויין וטלפון. בכולם תמצאו שיחות מקומיות בחינם.

קניון טריי-קאונטי וMontgomery Saltbox Houses נמצאים במרחק של נסיעה קצרה מהמוטל. Charles H. Moore House, Blair House וGerald B. and Beverley Tonkens House נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמוטל. Butler County Regional Airport (HAO) נמצא במרחק קצר של 20 דקות נסיעה ברכב. במרחק 20 דקות נהיגה תמצאו את הWilder-Swaim House, Elliott House וYost Tavern. ונסיעה של חמש דקות ברכב תביא אתכם לSpread Eagle Tavern – James D. Conrey House.

Homestead Studio Suites Cincinnati Blue Ash
במלון יש מועדון כושר, בריכה ואינטרנט אל- חוטי חינם, ובנוסף מכבסה, שטח פיקניק וברביקיו וניקוי יבש. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר בלו אש.

החדרים מאובזרים היטב על מנת להבטיח נוחות מקסימלית ומכילים מקרר, מגהץ וטלפון.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מבחר אטרקציות תיירותיות כמו Blair House, Wilder-Swaim House וMontgomery Saltbox Houses, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף לרווחת האורחים. קניון טריי-קאונטי ומרכז המצפה של סינסינטי נמצאים במרחק של נסיעה קצרה מHomestead Studio Suites Cincinnati Blue Ash. Cincinnati Municipal Lunken Airport (LUK) ממוקם רק 30 דקות נסיעה. פלנטריום דרייק נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. Spread Eagle Tavern – James D. Conrey House, Twelve Mile House וYost Tavern נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

LivINN Hotel Sharonville
בLivINN Hotel Sharonville יש אינטרנט אל- חוטי חינם ובריכה, ובנוסף חדר/י ישיבות. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר שרונוויל.

LivINN Hotel Sharonville מציע חדרי דיונים, מועדון כושר ומרכז עסקים הפועל 24 שעות. בLivINN Hotel Sharonville פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. אורחי המלון אשר מעוניינים להישאר אקטיביים בזמן חופשתם יהנו מחדר הכושר המאובזר והמיקצועי. צוות הקבלה החם והמקצועי ישמח לעזור לכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. לנוחיות האורחים, הLivINN Hotel Sharonville נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

החדרים הממוזגים במלון כוללים טלוויזיה, מטבח מאובזר וכספת. ובנוסף מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , מקרר ופינת קפה ותה. חדרי האמבטיה מצויידים בקפידה כדי להבטיח לכם נוחות מושלמת ומכילים בין השאר מייבש שיער ומקלחת.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מבחר אטרקציות תיירותיות כמו Twelve Mile House, Becker House וCharles H. Moore House, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף לרווחת האורחים. Professor William Pabodie House, Riddle-Friend House וJosiah Kirby House נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

Staybridge Suites West Chester
בין אם הינכם מחפשים מלון לשהייה בעת נסיעת עסקים או עבור חופשה נפלאה, Staybridge Suites West Chester הוא המקום המושלם עבורכם. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר ווסט צ'סטר.

לנוחיות האורחים ישנה חניה חינם במלון. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לדעת שStaybridge Suites West Chester מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. בנוסף יש בStaybridge Suites West Chester שירותי כביסה, חדרי דיונים וניקוי יבש. Blair House, קניון טריי-קאונטי וWilder-Swaim House נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

בStaybridge Suites West Chester תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. החדרים מציעים מטבח מאובזר, טלוויזיית פלזמה/ LCD וכספת. כל חדר במלון מאובזר בפינת קפה ותה, חדר אמבטיה פרטי ונגן די וי די.

Yost Tavern וMontgomery Saltbox Houses נמצאים במרחק של נסיעה קלה מStaybridge Suites West Chester. במרחק 20 דקות נסיעה בלבד תמצאו את הTwelve Mile House וCharles H. Moore House. במרחק 10 דקות נהיגה בלבד תמצאו את Becker House וSpread Eagle Tavern – James D. Conrey House.

Comfort Inn Monroe
במלון יש בריכה מחוממת ואינטרנט אל- חוטי חינם, ובנוסף מרכז עסקים, ניקוי יבש וחדרי דיונים. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר מונרו.

בין השרותים והמתקנים שיש במלון תמצאו מכבסה ושירותי כביסה. האורחים יכולים להירגע בג'קוזי. ניתן גם להזמין חדרים ללא עישון ולהנות מאוויר נקי.

החדרים מציעים כספת, מקרר וטלוויזיה. בכולם תמצאו טלפון, מכונת קפה ומגהץ.

מתוך מבחר המקומות המעניינים אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Williamson Mound Archeological District, Lindner Family Tennis Center וCorwin House. במרחק 20 דקות נסיעה בלבד תמצאו את הHenry P. Deuscher House, John B. Tytus House וChristian Ehresman Farm. המרחק מHook Field Municipal Airport (MWO) הינו 30 דקות נהיגה.

Red Roof Inn Cincinnati Northeast - Blue Ash
Red Roof Inn Cincinnati Northeast - Blue Ash מציע חדרים זולים, טלוויזיה וחיבור אל-חוטי ללא תשלום נוסף. בנוסף יש בRed Roof Inn Cincinnati Northeast - Blue Ash מרכז עסקים ושטח פיקניק וברביקיו. הצוות הידידותי בעמדת הקבלה יקבל אתכם עם בואכם ויתן מענה לכל צרכיכם. האורחים יכולים לשבת בנחת ולנוח בחצר השליווה של המלון. אורחי ההמלון נהנים מחניה בחינם.

משפחות המגיעות לחופשה מוזמנות להירגע ולהתרווח בחדרים מרווחים במיוחד שיבטיחו לכם נוחות מירבית. החדרים ממוזגים ומצויידים בטלפון, כספת וכבלים / לוויין. ובנוסף תמצאו בחדרים שיחות מקומיות בחינם ווילונות אטומים לאור. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לשמוע שRed Roof Inn Cincinnati Northeast - Blue Ash מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים.

מרכז המצפה של סינסינטי וקניון טריי-קאונטי ממוקמים במרחק של 20 דקות נסיעה מRed Roof Inn Cincinnati Northeast - Blue Ash. Cincinnati Municipal Lunken Airport (LUK) נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה במכונית. הRed Roof Inn Cincinnati Northeast - Blue Ash מאיר פנים לחיות המחמד של כלל האורחים.

Crowne Plaza Hotel Cincinnati North
במלון יש מרכז עסקים הפועל 24 שעות, מועדון כושר ובריכה, ובנוסף קונסיירז', חדר/י ישיבות וחדרי דיונים.

Crowne Plaza Hotel Cincinnati North מציע כספת, שירותי כביסה וניקוי יבש. החצר השליווה של המלון היא מקום נפלא לנוח ולהירגע. אורחים המעוניינים לעשות כושר במהלך חופשתם בהמלון ישמחו לשמוע שבמקום פועל חדר כושר. ואם אתם מעוניינים להמשיך ולהתעדכן במהלך שהייתכם, ודאי תשמחו לשמוע שהגישה האלחוטית זמינה לכלל האורחים. לרשות האורחים כספומט וחנות מזכרות/מתנות בתוך שטח המלון.

החדרים הממוזגים במלון מציעים טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. החדרים מצויידים במכונת קפה, נגן די וי די ופינת קפה ותה ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לנוחות האורחים.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל קניון טריי-קאונטי ופחות מעשר דקות נסיעה אל Charles H. Moore House, Becker House וTwelve Mile House. זה 10 דקות נסיעה אל Riddle-Friend House, Professor William Pabodie House וJosiah Kirby House. Butler County Regional Airport (HAO) ממוקם במרחק קצר של 20 דקות נסיעה במכונית. Charles Fay House וEdward R. Stearns House נמצאים במרחק 10 דקות נסיעה.

Days Inn Sharonville/Cincinnati
בDays Inn Sharonville/Cincinnati יש בריכה ואינטרנט אל- חוטי חינם, ובנוסף חדר/י ישיבות. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות נהיגה למרכז העיר שרונוויל.

בין השרותים והמתקנים שיש במלון תמצאו מכבסה, מרכז עסקים וחדרי דיונים. בDays Inn Sharonville/Cincinnati פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. צוות הקבלה החם והמקצועי זמין לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. המעברים בDays Inn Sharonville/Cincinnati מותאמים למעבר של כסאות גלגלים.

החדרים מאובזרים היטב על מנת לספק לכם שהייה נוחה ומציעים טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. כל חדר מצוייד במגהץ, מקרר ומכונת קפה.

הבר של Days Inn Sharonville/Cincinnati מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר מידי יום.

מתוך מבחר האטרקציות אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Gerald B. and Beverley Tonkens House, Elliott House וCharles H. Moore House. Yost Tavern וWilder-Swaim House ממוקמים במרחק של נסיעה קצרה מDays Inn Sharonville/Cincinnati. Blair House, קניון טריי-קאונטי וMontgomery Saltbox Houses נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

Residence Inn Marriott West Chester
במלון יש מועדון כושר, מגרשי טניס ואינטרנט אל- חוטי חינם, וגם בריכה פנימית, מרכז עסקים וחדר/י ישיבות. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות ברכב למרכז העיר ווסט צ'סטר.

Residence Inn Marriott West Chester מציע כספת, שירותי כביסה וניקוי יבש. בResidence Inn Marriott West Chester פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. צוות הקבלה החם והמקצועי ישמח לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. הResidence Inn Marriott West Chester ידידותי לחיות הבית של כלל האורחים.

החדרים ממוזגים ומכילים כספת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. החדרים מאובזרים מטבח המצויד במכונת קפה, מקרר ופינת קפה ותה. כל חדר כולל טלפון ומגהץ.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מבחר אתרים תיירותיים כמו Spread Eagle Tavern – James D. Conrey House, Cincinnati Mall וTwelve Mile House, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף לכלל האורחים. Blair House וWilder-Swaim House ממוקמים במרחק של 20 דקות נסיעה מResidence Inn Marriott West Chester. הנסיעה אל Charles H. Moore House, Yost Tavern וMontgomery Saltbox Houses לוקחת פחות מ-20 דקות.

Wingate by Wyndham Cincinnati-Blue Ash
בין אם אתם מעוניינים במלון לשהייה בעת נסיעת עסקים או לבילוי של חופשה נפלאה, Wingate by Wyndham Cincinnati-Blue Ash הוא המקום הקלאסי עבורכם.

בWingate by Wyndham Cincinnati-Blue Ash תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. לנוחיות האורחים, הWingate by Wyndham Cincinnati-Blue Ash נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. בנוסף יש בWingate by Wyndham Cincinnati-Blue Ash סאונה, מגרשי טניס וחדר/י ישיבות. קניון טריי-קאונטי, Spread Eagle Tavern – James D. Conrey House ופלנטריום דרייק נמצאים רק 20 דקות נסיעה מהמלון.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מבחר יעדים תיירותיים כמו Montgomery Saltbox Houses, Blair House וWilder-Swaim House, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף לנוחות האורחים. בWingate by Wyndham Cincinnati-Blue Ash פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. Cincinnati Municipal Lunken Airport (LUK) נמצא רק 30 דקות נסיעה ברכב. הWingate by Wyndham Cincinnati-Blue Ash יקבל בחמימות את חיות הבית של כלל האורחים.

Wingate Inn - West Chester
בין אם הינכם מחפשים מלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או עבור חופשה נפלאה, Wingate Inn - West Chester הוא המקום האידיאלי עבורכם. החדרים במלון נוחים, מסודרים, ממוזגים והחיבור האל-חוטי הוא על חשבון הבית.

במידה ואתם מגיעים עם רכב, ודאי תשמחו לדעת שהחניה במלון הינה בחינם. לנוחיות האורחים, הWingate Inn - West Chester נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. בנוסף יש בWingate Inn - West Chester ניקוי יבש, חדר/י ישיבות וחדרי דיונים. Spread Eagle Tavern – James D. Conrey House, קניון טריי-קאונטי וTwelve Mile House נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

Lindner Family Tennis Center וBecker House ממוקמים במרחק של נסיעה קצרה מWingate Inn - West Chester. הצוות האדיב בעמדת הקבלה זמין עבורכם וישמח לענות לכל שאלה ודרישה שיעלו בזמן ביקורכם. בWingate Inn - West Chester פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם.

Hilton Garden Cincinnati/Sharonville
בHilton Garden Cincinnati/Sharonville תמצאו מסלול גולף ומרכז עסקים הפועל 24 שעות, כמו גם חדר/י ישיבות.

Hilton Garden Cincinnati/Sharonville מציע חדרים נוחים במחירים הוגנים, טלוויזיית פלזמה/ LCD וחיבור אל-חוטי ללא תשלום. לאלו אשר מתעניינים בפעילויות ספורטיביות, המלון מציע בריכה פנימית ומועדון כושר. השרותים כוללים בין השאר חדרי דיונים, ניקוי יבש ושירותי כביסה. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק מידע ולעזור בארגון שהייתכם בסינסינטי ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

החדרים מצויידים היטב על מנת לספק נוחות מקסימלית ומאובזרים בפינת קפה ותה, כספת ומקרר. בין השאר, תמצאו בחדרים מכונת קפה, שיחות מקומיות בחינם ווילונות אטומים לאור. חדר האמבטיה כולל מקלחת, אמבט ספא ומייבש שיער. בנוסף יש מספר חדרים מרווחים המעוצבים לאירוח משפחות.

אם תעדיפו לא להרחיק בשביל ארוחה טובה, תוכלו להתרווח באווירה הנעימה של מסעדת המלון. ובנוסף יש מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה אשר נמצאים בשכנות. שרות החדרים זמין בשעות קבועות.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון יעדים תיירותיים כמו Becker House, קניון טריי-קאונטי וCharles H. Moore House, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף לרווחת האורחים. Josiah Kirby House, Professor William Pabodie House וEdward R. Stearns House נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. Charles Fay House נמצא במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון.

Country Hearth Inn Middletown
במלון תמצאו מרכז עסקים הפועל 24 שעות, אינטרנט אל- חוטי חינם ובריכה, וגם כספת, חדרי דיונים וחדר/י ישיבות.

Country Hearth Inn Middletown מציע מכבסה, מועדון כושר ודוכן השכרות רכב. אורחים המעוניינים להתאמן במהלך שהייתם בהמלון ישמחו לשמוע שבמקום פועל חדר כושר. צוות הקבלה הידידותי זמין לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. לנוחיות האורחים, הCountry Hearth Inn Middletown נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

החדרים הממוזגים במלון מציעים טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. החדרים מצויידים במגהץ, פינת קפה ותה ושיחות מקומיות בחינם ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים.

מתוך מגוון המקומות המעניינים אשר בקרבת המלון תמצאו גם את La Comedia Dinner Theatre, Corwin House וDr. Aaron Wright House. במרחק 20 דקות נהיגה בלבד תמצאו את הHughes Manor, John Augspurger Farm No. 1 וJohn B. Tytus House. המרחק מHook Field Municipal Airport (MWO) הוא רק 20 דקות ברכב.

Embassy Suites Hotel Cincinnati Northeast
בין אם הינכם מעוניינים במלון לשהייה בעת נסיעת עסקים או לבילוי של חופשה מפנקת, Embassy Suites Hotel Cincinnati Northeast הוא המקום המושלם עבורכם. במלון יש אינטרנט אל- חוטי חינם, מסלול גולף ומגרשי טניס, וגם חדר/י ישיבות, סאונה והסעות אל וממרכז העיר. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר בלו אש.

לנוחיות האורחים ישנה חניה חינם במלון. בנוסף יש בEmbassy Suites Hotel Cincinnati Northeast שירותי כביסה, ניקוי יבש וחדרי דיונים. פלנטריום דרייק, קניון טריי-קאונטי ומרכז המצפה של סינסינטי נמצאים רק 20 דקות נסיעה מהמלון.

בEmbassy Suites Hotel Cincinnati Northeast תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לדעת שEmbassy Suites Hotel Cincinnati Northeast מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. חדרי האמבטיה עוצבו בקפידה כדי להבטיח לכם נוחות מושלמת וכוללים בין השאר מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , אמבט ספא ומקלחת.

Comfort Suites Cincinnati
בין אם הינכם מחפשים מלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או עבור חופשה נפלאה, Comfort Suites Cincinnati הוא המקום האידיאלי עבורכם. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר בלו אש.

המלון מציע חדרים זולים, טלוויזיה וחיבור אל-חוטי ללא תשלום נוסף. לנוחיות האורחים, הComfort Suites Cincinnati נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. בנוסף יש בComfort Suites Cincinnati חדר/י ישיבות, סאונה וחדרי דיונים. קניון טריי-קאונטי, פארק השעשועים קינס איילנד וBlair House נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

בComfort Suites Cincinnati תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. החדרים מאובזרים היטב על מנת לספק לכם שהייה נוחה ומציעים כספת, כבלים / לוויין ופינת קפה ותה. כל חדר מאובזר בקפידה על מנת לאפשר לכם את הנוחות המירבית ומכיל מקרר, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ומיני בר.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אתרים תיירותיים כמו Wilder-Swaim House, Twelve Mile House וMontgomery Saltbox Houses, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף לרווחת האורחים. Butler County Regional Airport (HAO) ממוקם במרחק של 30 דקות נהיגה. Spread Eagle Tavern – James D. Conrey House ממוקם במרחק של 10 דקות נסיעה.

Residence Inn Cincinnati North / Sharonville
בין אם הינכם מחפשים מלון לשהייה בעת נסיעת עסקים או עבור חופשה נפלאה, Residence Inn Cincinnati North / Sharonville הוא המקום המושלם עבורכם.

בResidence Inn Cincinnati North / Sharonville תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. בנוסף יש בResidence Inn Cincinnati North / Sharonville שירותי כביסה, מגרשי טניס וניקוי יבש. לנוחיות האורחים ישנה חניה חינם במלון. בנוסף, יש במלון כספת, מכונת כביסה ומספרה.

Wilder-Swaim House ופלנטריום דרייק נמצאים במרחק של נסיעה קלה מResidence Inn Cincinnati North / Sharonville. במרחק 20 דקות נסיעה בלבד תמצאו את הMontgomery Saltbox Houses, Blair House וYost Tavern. Butler County Regional Airport (HAO) ממוקם במרחק של 20 דקות נסיעה ברכב. מתוך מבחר האטרקציות אשר ליד המלון תמצאו גם את ה-Spread Eagle Tavern – James D. Conrey House וGordon E. Pape House.

TownePlace Suites Cincinnati Northeast
בין אם הינכם מחפשים מלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או עבור חופשה מהנה, TownePlace Suites Cincinnati Northeast הוא המקום המושלם עבורכם.

במידה ואתם מגיעים עם רכב, ודאי תשמחו לדעת שהחניה במלון הינה בחינם. בTownePlace Suites Cincinnati Northeast פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. בנוסף יש בTownePlace Suites Cincinnati Northeast חדרי דיונים, חדר/י ישיבות ומגרשי טניס. Blair House, פארק השעשועים קינס איילנד וWilder-Swaim House נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון.

במידה ואתם יוצאים לחופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבTownePlace Suites Cincinnati Northeast ישנם חדרים מרווחים המיועדים במיוחד למשפחות עם ילדים. כל חדר כולל בין השאר פינת קפה ותה, טלוויזיה וכספת. כמו כן, יש בחדרים פינת עבודה גדולה, מגהץ וטלפון. ובנוסף תמצאו בכל חדר מטבחון עם מכונת קפה, מיקרוגל ומקרר וכל מה שצריך על מנת להנות מארוחות ביתיות גם בזמן חופשתכם.

Yost Tavern וMontgomery Saltbox Houses ממוקמים במרחק של נסיעה קלה מTownePlace Suites Cincinnati Northeast. במרחק 20 דקות נסיעה בלבד תמצאו את הGordon E. Pape House, Twelve Mile House וSpread Eagle Tavern – James D. Conrey House. המרחק של Cincinnati Municipal Lunken Airport (LUK) מן המלון הינו 30 דקות ברכב.

Hampton Inn Cincinnati Blue Ash
בין אם הינכם מחפשים מלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או לבילוי של חופשה נפלאה, Hampton Inn Cincinnati Blue Ash הוא המקום המושלם עבורכם. החדרים במלון מספקים את הנוחות המירבית, ממוזגים והחיבור האל-חוטי הוא ללא תשלום נוסף. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר בלו אש.

בHampton Inn Cincinnati Blue Ash תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. לנוחיות האורחים, הHampton Inn Cincinnati Blue Ash נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. בHampton Inn Cincinnati Blue Ash פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם.

פלנטריום דרייק וקניון טריי-קאונטי ממוקמים במרחק של 20 דקות נהיגה מHampton Inn Cincinnati Blue Ash. Cincinnati Municipal Lunken Airport (LUK) ממוקם במרחק קצר של 30 דקות נסיעה במכונית. Blair House, Wilder-Swaim House וMontgomery Saltbox Houses נמצאים במרחק 10 דקות נסיעה ברכב.

Candlewood Suites Cincinnati / Blue Ash
בCandlewood Suites Cincinnati / Blue Ash תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. לנוחיות האורחים, הCandlewood Suites Cincinnati / Blue Ash נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. בנוסף יש בCandlewood Suites Cincinnati / Blue Ash ניקוי יבש, מרכז עסקים ושירותי כביסה. קניון טריי-קאונטי, מרכז המצפה של סינסינטי ופלנטריום דרייק נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

אם אתם יוצאים לחופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבCandlewood Suites Cincinnati / Blue Ash ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. המטבחון כולל מקרר, פינת קפה ותה ומכונת קפה ומאפשר לאורחים לבשל בעצמם. בין השאר, תמצאו בחדרים כספת, טלוויזיה ונגן די וי די. בכל החדרים הממוזגים יש חדר אמבטיה פרטי ומייבש שיער.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אטרקציות כמו Blair House, Montgomery Saltbox Houses וWilder-Swaim House, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף לנוחות האורחים. הצוות המקצועי בעמדת הקבלה זמין עבורכם וישמח לענות לכל שאלה ודרישה שיעלו בזמן חופשתכם. Cincinnati Municipal Lunken Airport (LUK) נמצא במרחק קצר של 30 דקות נסיעה במכונית. Twelve Mile House, Yost Tavern וSpread Eagle Tavern – James D. Conrey House נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

Marriott Cincinnati North
בMarriott Cincinnati North תמצאו בריכה פנימית, מגרשי טניס, וחדר/י ישיבות. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות נהיגה למרכז העיר ווסט צ'סטר.

Marriott Cincinnati North מציע מרכז עסקים הפועל 24 שעות, קונסיירז' וחדרי דיונים. בMarriott Cincinnati North פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. ואם חשוב לכם להישאר מעודכנים במהלך שהייתכם, ודאי תשמחו לשמוע שהגישה לאינטרנט זמינה לכל האורחים. צוות הקבלה הידידותי של המלון ישמח לעמוד לרשותכם בכל בקשה נוספת שתעלה בזמן שהייתכם.

כל חדר במלון מכיל טלוויזיה עם מסך שטוח, כספת וכבלים / לוויין. בין השאר, תמצאו בחדרים מקרר, פינת קפה ותה ומכונת קפה. חדר האמבטיה מכיל מייבש שיער, מוצרי טיפוח מפנקים ומקלחת. החדרים נגישים וכוללים את כל העזרים והמרחב לנוחיות האורחים בכסאות גלגלים.

הבר של Marriott Cincinnati North מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. ארוחת הבוקר מפנקת מוגשת לאורחי המלון מידי בוקר.

Butler County Regional Airport (HAO) נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה במכונית. Blair House, Wilder-Swaim House וMontgomery Saltbox Houses נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. Twelve Mile House, קניון טריי-קאונטי וSpread Eagle Tavern – James D. Conrey House ממוקמים במרחק של 10 דקות נהיגה.

Comfort Inn and Suites West Chester
בComfort Inn and Suites West Chester יש ג'קוזי ומסלול גולף, כמו גם סאונה. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נהיגה למרכז העיר ווסט צ'סטר.

Comfort Inn and Suites West Chester מציע חדרי דיונים, מרכז עסקים ובריכה מחוממת. ואם תירצו להמשיך ולהתעדכן במהלך שהייתכם, ודאי תשמחו לדעת שהגישה לאינטרנט זמינה לכל האורחים. בComfort Inn and Suites West Chester פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. אם תעדיפו לשמור על דופק גבוה גם במהלך שהייתכם, וודאי תשמחו לדעת שהמקום מפעיל חדר כושר.

בComfort Inn and Suites West Chester תהנו מחדרים ללא עישון, נקיים וריחניים המצויידים בכספת וטלוויזיה. הם מציעים מכונת קפה, מקרר ופינת קפה ותה. בנוסף יש מגוון חדרים מרווחים המיועדים לשהיה של משפחות.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מבחר אתרים תיירותיים כמו Becker House, Spread Eagle Tavern – James D. Conrey House וקניון טריי-קאונטי, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף לרווחת האורחים. Blair House וWilder-Swaim House ממוקמים במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון. הנסיעה אל Twelve Mile House, Yost Tavern וMontgomery Saltbox Houses לוקחת פחות מ-20 דקות.

Holiday Inn Cincinnati - I-275 North
בHoliday Inn Cincinnati - I-275 North יש מסלול גולף ובריכה, כמו גם מרכז עסקים הפועל 24 שעות. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר שרונוויל.

Holiday Inn Cincinnati - I-275 North מציע חדרים נהדרים במחירים הוגנים, טלוויזיה וחיבור אל-חוטי ללא תשלום. מלבד חדרי דיונים, ניקוי יבש ומגרשי טניס, המלון מציע גם מגרש כדורסל. בHoliday Inn Cincinnati - I-275 North פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. צוות הקבלה החם והמקצועי ישמח לעזור לכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. הHoliday Inn Cincinnati - I-275 North מאיר פנים לחיות הבית של כלל האורחים.

כל חדר במלון מכיל מקרר, כספת ופינת קפה ותה. הם מציעים טלפון, מכונת קפה ומגהץ. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

בנוסף פועלים בHoliday Inn Cincinnati - I-275 North מסעדה ובר. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר מידי יום.

מתוך מבחר אתרי התיירות אשר ליד המלון תמצאו גם את Gerald B. and Beverley Tonkens House, Charles H. Moore House וMontgomery Saltbox Houses. Elliott House וBlair House נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מHoliday Inn Cincinnati - I-275 North. Yost Tavern וWilder-Swaim House נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.



מלונות במייסון, מלונות בארצות הברית, הזמנת מלון במייסון, בתי מלון במייסון, דילים למלונות במייסון, השוואת מחירים למלונות במייסון, השוואת מלונות במייסון, הנחות למלונות במייסון, מלונות זולים במייסון, השוואת בתי מלון במייסון, נופש במייסון, נופש בארצות הברית,

מייסון: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Mason_2.htm
ארצות הברית: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/United_States.htm?label=avihyhury

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה